پنتاکس K-1 Mark II: دوربین ارتقا یافته توسط Ricoh به عنوان یک پرچم¬دار full-frame DSLR

دوربین K-1 Mark II از مدل قدیمی K-1 که دو سال پیش عرضه شده بود پیشی می­گیرد، دوربین جدید از یک سیستم نسل دومی وضوح تصویر و کاهش اختلال پیشرفته برخوردار است.

شرکت Ricoh عنوان کرده است که مدل K-1 دو سال پیش خود را با یک موفقیت جدید با نام Mark II ارائه می­دهد. ظاهر دوربین جدید خیلی شبیه به همان مدل K-1 است؛ همان سنسور MP 4/36 بدون فیلتر فرکانس­های پایین (Low-Pass) را دارد. به هر حال، سنسور با یک سرعت دهنده جدید به همراه موتور پردازش PRIME IV که داده­های تصویر­سازی را بهینه می­کند کار می­کند، که در نتیجه آن عکس­هایی با کیفیت بسیار بالا با کمترین اختلال حاصل می­شود. علاوه بر این، پارامترهای پردازش تصویر ارتقا یافته­اند، Ricoh ادعا کرده است که اختلال کاهش یافته در صحنه­های حساس به شدت ملموس است. دامنه ISO نیز می­تواند تا 819200 افزایش یابد، چیزی که در K-1 اصلی ممکن نبود، ولی در مدل جدید وجود دارد. سیستم وضوح تصویر انتقال پیکسل (Pixel Shift Resolution)که چهار تصویر را می­گیرد، ترکیب می­کند و یک تصویر با کیفیت خیلی بالا ارائه می­دهد، نیز در این دوربین ارتقا یافته است که در واقع نسل دوماین تکنولوژی به حساب می­آید.

این قابلیت اخیر با استفاده از سیستم کاهش لرزش پنج مرحله­ای به همراه حالت وضوح تصویر انتقال پیکسل پویا به این منظور است که کاربر بدون استفاده از سه پایه و با در دست گرفتن دوربین به راحتی در مواقع خیلی حساس کار کند و نتیجه­ای مطلوب بگیرد.

وجود سیستم لرزش­گیر همچنین به ما می­گوید که قابلیت­هایی مانند جبران سطح و تصحیح دقیق ترکیب عکس نیز در آن وجود دارد. علاوه بر این، دوربین قابلیت ASTRO TRACER دارد که این امکان را به کاربر می­دهد که از ستاره­ها عکس­هایی بدون محوشدگی بگیرد.

مشخصه دیگر آن محفظه بیرونی ضد غبار و مقاوم در شرایط آب و هوایی است. نمایشگر in 2/3 که در مدل K-1 نیز وجود داشت بهتر شده است؛ Ricoh ادعا کرده است که عملکرد نمایشگر آن به گونه­ای ارتقا یافته است که وضوح بالاتری را هنگام عکاسی در شرایط کم نور ارائه می­دهد. K-1 Mark II از ابتدای مارس عرضه می­شود و قیمتی برابر 1999 دلار خواهد داشت.

منبع: www.digitalcameraworld.com

About the Author

babak1410@yahoo.com

Related Post

Comments(2)

سلام

جایی که من می توانید دانلود کنید خیل رایگان در وب سایت شما?
اطلاعات رو از حمایت شما. زویل واقعا بهترین برنامه برای حل کد امنیتی است اما من نیاز به جدیدترین نسخه از این.

ممنون

پاسخ

    با سلام و احترام
    با شماره تلگرام 09190206141 در ارتباط باشید

    باتشکر

    پاسخ