Zeiss لنزهای Loxia 2.4/25 مخصوص دوربین E-mount سونی را ارائه می دهد

این لنز Wide قادر است عکس­های بسیار دقیق بگیرد، و ساختاری فشرده و بسیار محکم نیز دارد. لنز Loxia 2.4/25 یک لنز با فوکوس دستی mm 25 است که متعلق به خانواده Loxia است؛ لنزهایی که در واقع مخصوص دوربین­های بدون آینه Sony Alpha ساخته شده­اند.

این لنز با بزرگ­نمایی Wide به طور خاص برای عکاسان طراحی ساختمان و مناظر طبیعی است. با توجه به طراحی نوری جدید، این لنز یکی از محصولات بی­نظیر Zeiss است که عملا هیچ اختلالی ندارد.

شبیه تمام لنزهای خانواده Loxia، این لنز به گونه­ای طراحی شده است که کوچک، قابل حمل و مقاوم است. در این لنز یک حلقه فلزی فشرده اجزای درونی را در برگرفته است. وزن این محصول تنها 393 گرم است و طول آن نیز mm 5/74 می­باشد. ساختار 8 گروهی دارد و حداقل فاصله آن برای فوکوس، cm 25 می­باشد.

این پنجمین لنز از خانواده Loxia است که برای دوربین­های Sony Alpha طراحی شده است. چهار لنز قبلی این خانواده مدل­های 2.8/21، 2/35، 2/50 و 2.4/85 بودند. تمام این لنزها فوکوس دستیدارند و مخصوص عکاسان و شبه فیلم­سازان طراحی شده­اند. Ziess همچنین عنوان می­کند قطر مشترک این لنزها mm 62 است که بسیار آسان می­توان آنها را هنگام عکاسی تعویض نمود.

Loxia 2.4/25 از طریق Zeiss و فروشندگان گوناگون در ماه مارس عرضه می­شود و قیمت آن حدود 1300 دلار است.

منبع: www.digitalcameraworld.com

 

About the Author

babak1410@yahoo.com

Related Post